torsdag 4 juni 2009

Hur?

Hur skall jag sammanfatta den här dagen utan att nämna att det har regnat och regnat och sen kom det en skur till.
Treorna var lediga i dag så jag passade på att inhandla en studentbukett till den eleven jah nu har följt i fyra år, först i nian och sen tre gymnasieår.
Sen har det varit att kolla kläderna inför morgondagen.
Nu skall jag snart ta och sova för i morgon är det mycket på gång.
Först möta eleverna och prata med dem på en frukost. Men först skall dom fotograferas. Jag hinner inte se dem springa ut men vad gör man? När man som jag skall på en intervju innan jag åker och äter en buffé. Jag tänkte ta bilen men inser att det inte är någon bra idé. Var skall jag parkera och kan jag ta mig ut när jag skall iväg var de frågorna som gjorde att jag beslutade mig för att ta bussen. Det går att åka buss även till den skolan jag skall besöka.

Inga kommentarer: