tisdag 9 juni 2009

Måndag / Tisdag

En liten sammanfattning av veckans två första dagar. I går var det en seg dag, först bara väntan och lunch på stan sen egter två satt jag provvakt, ett ganska lätt men viktigt jobb. Om inte för att kolla att dom gör sitt bästa:)

Tisdagen då? Jo den började med att jag fick ringa Telia nätet fungerade inte, felet var kännt och skulle vara lagat vid ett, halv elva fick jag SMS om att det var klart. Jag ringde också och frågade var mitt bromsok kunde vara, jag kollade nämligen på nätet i går kväll och det beställnngsnumret fanns fortfarande i lager. Han jag pratade med visste inte varör han heller men tog nu en manuell beställning så det är bara att hoppas att det snart kommer, det är jobbigt att köra bil och bara använda handbromsen, men inte helt omöjligt. I skolan blev det inte mycket gjort men jag var dit iaf. Hann kolla om det fanns någon bra scanner och kanske det finns en som kan passa jag skall ta med ett negativ i morgon för att testa.

Inga kommentarer: