fredag 26 juni 2009

lite si och så


Det blir lite si och så med bloggandet när man har semester. På tisdagen höll jag på lite med de gamla negativen, tog kontakt med en orienteringsklubb för att få ett årtal på en bild men av deras kanslist kunde jag inte få någon hjälp och den person man rekommenderade hade tyvärr drabbats av minnesförlust. Så det fick bli orienteringsförbundet men inte där heller hade man någon hjälp att ge. På eftermiddagen tog jag en liten promenad i skogen här utanför och det såg ut som jag minns den stigarna finns kvar vissa vältrampade och andra nästan övervuxna.


Onsdagen passerade utan att något speciellt hände.

På torsdagen så lånade jag min bil så det blev att åka med till Sala på förmiddagen sen via affaären hem för att plocka in en massa packningsmateriel från flytten och till återvinningskärlen med det. På kvällen blev det lite TV och vid sista balkongbesöket fick jag se att det var en räv som smög på baksidan.

Inga kommentarer: