lördag 23 januari 2010

Då det finns idioter avslutar jag den här bloggen

När man får sådana här påhopp med angivande av var man bor mm då är det dags att byta vänner. Ni som har era hjärnor i behåll och inte spritskadade kommer naturligtvis att få tillgång till den nya bloggen.

Så här står det i den bloggen.

fredag 22 januari 2010

Nu börjar jag med den här berättelsen om att fundera lite hur en karl i Vittinge kan få vara så korkad som han är. Han undrar varför hans barnbarn inte vill veta av honom och även hans barn, och det undrar även jag. Och sen undrar han även hur det går på jobbet, även där är det folk som undviker honom. Ja jag säger då det. Hoppas att han kommer underfund med det oxå. Och sen kan jag sluta med att heja på Leksand som vann med 3 - 0 mot Mora.
Upplagd av rosa6 kl. 12.57

Inga kommentarer: